.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رايزني جمعي از نمايندگان با علي لاريجاني درباره پست رياست مجلس
در اين رايزني ها كه به صورت تك تك و بعضا غيرحضوري صورت گرفته است، لاريجاني چندان خود را براي تصدي اين پست متمايل نشان نداده است اما به طور كلي آن را رد نكرده است.

يك نماينده مجلس اعلام كرد كه جمعي از نمايندگان مجلس هفتم رايزني هايي با علي لاريجاني منتخب مردم قم براي مجلس هشتم در زمينه رياست مجلس آینده داشته اند.

وي كه خواست نامش ذکر نشود در گفت و گو با خبرنگار عصر ايران  افزود: در اين رايزني ها كه به صورت تك تك و بعضا غيرحضوري صورت گرفته است، لاريجاني چندان خود را براي تصدي اين پست متمايل نشان نداده است اما به طور كلي آن را رد نكرده است.

اين نماينده مجلس تصريح كرد: بر اساس نظرات برخي از نمايندگاني كه با لاريجاني صحبت هايي را داشته اند در صورتي كه نمايندگان مجلس هشتم از لاريجاني براي نامزد شدن براي انتخابات رييس مجلس دعوت کنند ، وي به احتمال زياد اين درخواست را خواهد پذيرفت.
بر اساس اين گزارش ضيافت ناهار روز جمعه حدادعادل به افتخار منتخبان مجلس هشتم نيز كه پيش از اين قرار بود بدون حضور خبرنگاران برگزار شود، بر اساس نظرات برخي از چهره هاي شاخص اصولگرا قرار است با حضور نمايندگان رسانه هاي گروهي برگزار شود تا شائبه اينكه اين نشست به همت هيات رييسه فعلي مجلس براي كسب اين پست در مجلس هشتم برگزار مي شود، برطرف شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.644 seconds.